IP validering

Med DATUM-uppdateringen har vi inaktiverat IP-validering i Nmbrs. Användare kommer därför inte längre att få ett IP-valideringsmail så fort de loggar in från en ny plats. Om specifika IP-adresser används, se exemplet nedan, kommer IP-valideringen att vara aktiv tills vidare. Kontoägaren kommer att få mer information om detta via e-post.

 

 

Det är möjligt att använda IP-valideringen via Visma Connect. Detta gäller både affärs- och redovisningsmiljöer. För att aktivera IP-valideringen måste tillgång till Visma Self Service Portal beviljas. Denna åtkomst kan begäras via ett supportärende.

Se till att biljetten tydligt anger vem som ska aktivera IP-valideringen och vilken Nmbrs-domän det gäller. Dessutom är det viktigt att mailadressen som får tillgång till portalen också har en aktiv inloggning inom den aktuella Nmbrs-domänen.

Efter att tillgång till Visma självbetjäningsportal har beviljats ​​kommer vi att kontakta relevant användare med mer information.

 

Betrodda enheter

Från och med nu kommer de betrodda enheterna även att visas i Visma Connect istället för i Nmbrs.

Kommentarer

Kunskapsportal

updates

Nyheter / uppdateringar

Håll dig uppdaterad med de senaste nyheterna och uppdateringarna från Nmbrs.

Communities

Sociala medier

Håll dig uppdaterad om Visma Nmbrs senaste nyheter genom att följa oss på sociala medier och läsa vår blogg.

satisfaction

E-Learning

Vill du veta mer om Visma Nmbrs?

Our E-learning offers.

Läs mer...