Hur skickar man in ett ärende via supportsidan?

Den här artikeln förklarar hur du skickar in ett ärende till vår support. För att vi ska kunna hjälpa dig på bästa sätt, så snabbt som möjligt, är det viktigt att vi får all nödvändig information av dig. Om fälten inte fylls i kan vi behöva be om mer information innan vi kan hjälpa dig. 

 

mceclip1.png

Klicka på 'Submit your request', då öppnas en ny webbsida där du har möjligheten att skicka in ett ärende till vår support. 

 

mceclip2.png

 

1. Välj 'Ticket Form'

2. Välj 'Sweden'

3. Skriv in den e-post adress du använder

 

mceclip3.png

4. Ämne 

5. Beskriv ditt problem/fråga, ju mer information du ger oss desto bättre

6. Domännamn (tex testab.nmbrs.se) 

7. Vilken koncern? (finns bara i accountantmiljö)

8. Vilket företag?

9. Vilken anställd + anställningsnr?

 

mceclip4.png

 

10. Vilken period? Format: År - Månad

11. Bilagor - skicka gärna med skärmdumpar då det gör det tydligare för oss på supporten

12. Klicka på 'Submit' för att skicka ärendet

 

Kommentarer

Kunskapsportal

updates

Nyheter / uppdateringar

Håll dig uppdaterad med de senaste nyheterna och uppdateringarna från Nmbrs.

Communities

Sociala medier

Håll dig uppdaterad om Visma Nmbrs senaste nyheter genom att följa oss på sociala medier och läsa vår blogg.

satisfaction

E-Learning

Vill du veta mer om Visma Nmbrs?

Our E-learning offers.

Läs mer...