Den här artikeln förklarar hur du skickar in ett ärende till vår support. För att vi ska kunna hjälpa dig på bästa sätt, så snabbt som möjligt, är det viktigt att vi får all nödvändig information av dig. Om fälten inte fylls i kan vi behöva be om mer information innan vi kan hjälpa dig.
Klicka på 'Submit your request', då öppnas en ny webbsida där du har möjligheten att skicka in ett ärende till vår support.
1. Välj 'Ticket Form'
2. Välj 'Sweden'
3. Skriv in den e-post adress du använder
4. Ämne
5. Beskriv ditt problem/fråga, ju mer information du ger oss desto bättre
6. Domännamn (tex testab.nmbrs.se)
7. Vilken koncern? (finns bara i accountantmiljö)
8. Vilket företag?
9. Vilken anställd + anställningsnr?
10. Vilken period? Format: År - Månad
11. Bilagor - skicka gärna med skärmdumpar då det gör det tydligare för oss på supporten
12. Klicka på 'Submit' för att skicka ärendet
Kommentarer