I Visma Nmbrs är det möjligt att ändra ditt nuvarande abonnemang per månad. Endast kontoägaren av en miljö kan ändra detta. Det går inte att ändra på detta i efterhand. Ändringen kan endast tillämpas för innevarande månad.
För att göra detta, klicka längst upp till höger på skärmen på användarprofilikonen och sedan på "Mitt konto".
Gå sedan till 'Mitt abonnemang' i kategorin 'Fakturering'.
Statusen för de aktuella abonnemanget visas här
Klicka på "Ändra abonnemang" för att ändra det aktuella abonnemanget..
- Du kommer att se en översikt över tillgängliga abonnemang, härifrån väljer du önskat abonnemang.
- Välj önskat startdatum för det nya abonnemanget.
- Abonnemanget bredvid denna logotyp är det mest ekonomiska med nuvarande antal ersättningar.
- Du kan sedan spara offerten, ladda ner den och gå vidare till nästa steg.
Efter att du har klickat på "Fortsätt" får du möjlighet att köpa ytterligare tjänster och utbildning.
Efter att du har klickat på 'Spara och fortsätt' får du möjlighet att ändra faktureringsuppgifterna.
Ändra dina uppgifter när dessa inte (ännu) är korrekta och spara på 'Spara och fortsätt': du kan nu kontrollera alla ifyllda uppgifter igen.
- Acceptera våra allmänna villkor och den månatliga autogiro, dessa kommer att visas genom att klicka på 'allmänna villkor'.
- Klicka slutligen på "Bekräfta".
När du har klickat på "Bekräfta" kommer den nya prenumerationen att tillämpas omedelbart. Kontoansvarig kommer att få ett e-postmeddelande för att bekräfta detta.
Kommentarer