Denna artikel förklarar hur du ställer in integrationen med 24SevenOffice.
- Bokföringsunderlag kan inte skickas när företaget är markerat som testföretag eller om koncernen är blockerad.
24SevenOffice autorisering
Kontrollera mallinställningarna i Nmbrs
Ställ in inställningarna för 24 Seven Office till “Skrivrättigheter” i användarmallen. Här kan du läsa mer om hur du justerar användarmallar.
Skapa ett konto för 24SevenOffice i Nmbrs
För att ställa in integrationen går du till 24SevenOffice-inställningarna på systemnivå. Du hittar dessa under “Konton”. Skapa ett nytt konto och spara.
Koppla administration
Navigera till fliken 'Administrationer' och välj “Ny kartläggning”. Du kan nu välja vilket företag i Nmbrs och 24SevenOffice som skall kopplas samman.
Skicka till 24SevenOffice
Skicka bokföringsunderlaget
Om integrationen är fullständigt uppsatt kan bokföringsunderlagen exporteras på företagsnivå. Klicka på ikonen för att skicka bokföringsunderlagen, när de har skickats till 24SevenOffice blir raden grå och ikonen blåmarkerad.
Skicka korrigeringar till 24SevenOffice
När du skickar in ett bokföringsunderlag som innehåller en korrigering kommer detta att bokas på den period där korrigeringen skett.
Kommentarer