Lägg till åtgärdspunkter för ett företag

Åtgärdspunkter företag

Du kan lägga till åtgärdspunkter på företagsnivå och välja att skicka dem till kontakter. Under HR Signaler inställningar kan du ange vilka kontakter som ska få åtgärdspunkter.

Observera: företagsåtgärder skickas inte till anställda.
När du slutför en åtgärdspunkt kommer den att döljas efter 3 månader. Till exempel, om åtgärdspunkten är klar den 16-08-2017, kommer den att döljas från och med 16-11-2017.

Lägg till åtgärdspunkt

Välj ett företag och klicka på ikonen Åtägrdspunkter.

Screen_Shot_2018-12-07_at_11.30.30.png

 

Klicka på lägg till åtgärdspunkt

Screen_Shot_2018-12-07_at_11.50.04.png

Typ

Screen_Shot_2018-12-07_at_11.51.13.png

Välj typ av åtgärdspunkt. Om typen inte finns i listan klickar du på plustecknet för att lägga till en ny typ.

Lägg till värde

Screen_Shot_2018-12-07_at_11.56.14.png

1. Ange namnet

2. Klicka på lägg till

3. Klicka på krysset uppe till vänster.

Lägg till åtgärdspunkt

Screen_Shot_2018-12-07_at_11.59.43.png

Du kan nu välja den nyskapade typen från listan. Lägg till ett åtgärdsdatum och en beskrivning och klicka på Spara.

Åtgärdspunkten har nu lagts till.

Åtgärdspunkter

På företagsnivå kan du se företagets och de anställdas åtgärdspunkter.

Screen_Shot_2018-12-07_at_12.00.35.png

 

  • En röd åtgärdspunkt betyder att datumet för åtgärdspunkten har löpt ut.
  • En grå åtgärdspunkt betyder att åtgärdspunkten är avslutad.
  • En vit åtgärdspunkt betyder att åtgärdspunkten ännu inte har utförts.

Videos

Kommentarer

Kunskapsportal

updates

Nyheter / uppdateringar

Håll dig uppdaterad med de senaste nyheterna och uppdateringarna från Nmbrs.

Communities

Sociala medier

Håll dig uppdaterad om Visma Nmbrs senaste nyheter genom att följa oss på sociala medier och läsa vår blogg.

satisfaction

E-Learning

Vill du veta mer om Visma Nmbrs?

Our E-learning offers.

Läs mer...