Åtgärdspunkter företag
Du kan lägga till åtgärdspunkter på företagsnivå och välja att skicka dem till kontakter. Under HR Signaler inställningar kan du ange vilka kontakter som ska få åtgärdspunkter.
Observera: företagsåtgärder skickas inte till anställda.
När du slutför en åtgärdspunkt kommer den att döljas efter 3 månader. Till exempel, om åtgärdspunkten är klar den 16-08-2017, kommer den att döljas från och med 16-11-2017.
Lägg till åtgärdspunkt
Välj ett företag och klicka på ikonen Åtägrdspunkter.
Klicka på lägg till åtgärdspunkt
Typ
Välj typ av åtgärdspunkt. Om typen inte finns i listan klickar du på plustecknet för att lägga till en ny typ.
Lägg till värde
1. Ange namnet
2. Klicka på lägg till
3. Klicka på krysset uppe till vänster.
Lägg till åtgärdspunkt
Du kan nu välja den nyskapade typen från listan. Lägg till ett åtgärdsdatum och en beskrivning och klicka på Spara.
Åtgärdspunkten har nu lagts till.
Åtgärdspunkter
På företagsnivå kan du se företagets och de anställdas åtgärdspunkter.
- En röd åtgärdspunkt betyder att datumet för åtgärdspunkten har löpt ut.
- En grå åtgärdspunkt betyder att åtgärdspunkten är avslutad.
- En vit åtgärdspunkt betyder att åtgärdspunkten ännu inte har utförts.
Kommentarer