Personliga detaljer
Observera: När du slutför en åtgärdspunkt döljs den efter tre månader. Till exempel, om åtgärdspunkten är klar den 16-08-2017, kommer den att döljas från och med 16-11-2017.
Det finns två sätt att lägga till en åtgärdspunkt för en anställd.
Det första sättet är via den anställdes informationssida.
Klicka på medarbetaren (1) och klicka sedan på Mer (2) i panelen Personuppgifter för den anställde.
Lägg till åtgärdspunkt
Klicka på Lägg till åtgärdspunkt
Typ
Välj typ av åtgärdspunkt. Om typen inte anges i listan, klicka på +-tecknet för att lägga till en ny typ.
Att lägga till värde
1. Skriv in namnet.
2. Tryck på lägg till.
3. Klicka på krysset uppe till vänster
Lägg till åtgärdspunkt
Du kan nu välja den nyskapade typen från listan. Ange ett åtgärdsdatum och en beskrivning också. Klicka på "Spara".
Din åtgärdspunkt har nu lagts till.
Åtgärdspunkter för anställda
Det andra sättet att lägga till en åtgärdspunkt är via dashleten Action Points Employee. Klicka på Mer.
Lägg till åtgärdspunkt
Du kommer att se en lista med åtgärdspunkter för den anställde.
För att lägga till en ny åtgärdspunkt, klicka på Lägg till åtgärdspunkt.
Du lägger sedan till en åtgärdspunkt på samma sätt.
Kommentarer