Börja med Nmbrs® i några enkla steg
Ta en titt på implementeringsprocessen och välj lämpligt introduktionsprogram
När du blir kund kommer du att sättas i kontakt med vårt ‘Start Up Team’ och en implementeringsspecialist.
Startup-teamet hjälper dig att sätta upp en projektplan och kan svara på alla frågor om implementering och onboarding.
När implementeringen är klar och du har behandlat din första abetsgivardeklaration i Nmbrs är onboardingen klar! Hur startar jag implementeringen? Välj en av implementeringsstrategierna nedan.
Up & Go Program
Implementeringsplanen med ytterligare hjälp av en extern konsult och med vägledning av Nmbrs Start Up Team.
- Up & Go Business small <50 anställda
- Up & Go Business medium 50-150 anställda
- Up & Go Business large 150-250 anställda
- Up & Go Business anpassat 250+ anställda
Gör det själv-programmet (Do it Yourself Program)
Du genomför implementeringen själv, följer våra artiklar och med vägledning av Nmbrs Start Up Team.
- Gör det själv-programmet
Implementering: Steg för steg
Nedan finner ni en översikt över hur implementeringsprocessen ser ut.
Introduktion till Nmbrs® - viktigt för att kunna formulera mål och strategi för konvertering i genomförandeplanen (Roll Out-plan).
Det andra steget är att välja en utbildning som kommer att förbättra dina kunskaper om Nmbrs®.
Efter att detta är gjort bör du konfigurera systemet och förbereda konverteringen. Inställningarna på systemnivån (Master) måste vara så fullständigt som möjligt innan du börjar med konverteringen.
Nästa steg är själva konverteringen. De förberedda importdokumenten importeras; sedan verifierar du data i systemet.
Nmbrs® är nu färdigställt och alla kunder kan använda systemet ‘live’, vilket innebär att du kan behandla alla dina utbetalningar med Nmbrs®. I det här steget kan du utföra lönekörningar, ge kunder och anställda åtkomst till Nmbrs® och övervaka och använda arbetsflödet.
Efter att systemet ‘går live’ utvärderas hela projektet för att se vad som gick bra och vad som behöver förbättras.
Kommentarer