Utvärdering
Varje implementering måste utvärderas, allt kanske inte har gått tillfredsställande. Det är viktigt att ta med dessa frågor i utvärderingen. Vi utvärderar projektet tillsammans med alla projektmedlemmar.
Utvärderingen tjänar också till att effektivisera slutanvändningen med önskemål och förväntningar. Vi vill också gärna höra om du saknar några funktioner eller förväntar dig något annat. Och du kan också hjälpa oss med "lärdomarna".
Efter utvärderingen påbörjas övergången till det vanliga kundsupportflödet. Hur funkar support på Nmbrs®?
Jobba effektivt med Nmbrs
Automatiska lönekörningar, körkontroller och workflowet gör arbetet med Nmbrs mycket effektivt. Nu när implementeringen är klar kan du pricka i:en och organisera Nmbrs optimalt. Eftersom möjligheterna är mycket omfattande har vi gjort en artikel för detta;
Implementeringskontroll
En implementering av ett nytt program kan vara mycket utmanande. Vissa delar kan ha förbisetts, så det är en bra idé att gå igenom följande delar igen.
Du kan därmed ge dina medarbetare och HR-chefer olika rättigheter.
För att använda Nmbrs så effektivt som möjligt kan du automatisera många uppgifter.
Du kan skapa olika standardanställda, så att vissa inställningar kan förfyllas. Det kan vara användbart att skapa en fast praktikant, en samtalsanställd och en fast anställd.
Kommentarer